Mpok dan Udin

Percakapan dua kakak beradik di sebuah desa.

***********

Udin, ngapain Lo di situ? Itu mata pake merem melek segala? Lagi horni lu, ye?

Si Mpok tiba-tiba ngomel sama si Udin yang sedari tadi hanya menggigit-gigit bibirnya seraya sesekali matanya merem melek bak orang yang sedang merasakan sesuatu.  Tiba-tiba si Udin pun terbangun dari mimpinya.

Bujug, Mpok…! Ngape ngagetin orang kaya gitu sik?

Nah Elu, daritadi ngapain kaya orang kesurupan?

Aye lagi nikmati sesuatu, Mpo. Emang kagak boleh, apeh?!

Nikmati ape, Lo? pastinya lagi mikir jorok ama cewek yang lo taksir di pojok gang sana, kan?

Eyalah, Mpok… bukan. Ngapain ane kudu maksain ngejar tuh cewek, kalau kagak pantes di demenin? Cuih….!

Halah, sok gengsi lu! Bilang aja cinta lo ditolak. Iya kan?

Kagak, Mpok! Ane beneran kagak ngejar tuh cewek. Sekarang udah kagak demen lagi, meskipun tuh cewek cantiknya kaya Madona.

Nah, terus? Lo mah kaya orang bego ye, ada cewek cakep, masih kagak mau juga. Usahanya kurang kali, lu.

Bukaaaan, mpook!! Udin makin jengkel

Terus ape? Lo kagak mikir ane udah pusing ama elo yang bisanya cuma pengangguan di rumah? Kawin sono, biar lo mikir!

Mpok, ane bukannya kagak mau kawin. Ntu cewek udah ane deketin, ntu cewek juga udah mau sama ane. Tapi ane mikir lagi. Masa, pas ane maen ke kontrakannye, banyak celana kolor ngegantung? Lah, mpok pikir aja dah sendri, ntu cewek apa bukan?

Si mpok hanya terdiam sambil ngunyah sirih :)))

**************

Fiksi Asal

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s